لوازم یدکی هایما S7

لوازم یدکی هایما S7

لوازم یدکی هایما S7 شامل کلیه قطعات بدنه، موتوری، گیربکس، جلوبندی و اجزاء و سیستم هایی است که خودرو را تشکیل داده و موجب فعالیت و عملکرد درست آن می شوند. خودرو هایما S7 از مقبول ترین و پرفروش ترین مدل های تولید شده در این کمپانی چینی می باشند که مجهز به امکاناتی چون سان روف برقی.

سامانه پایداری الکتریکی ESP، ترمز دیسکی جلو و عقب، ترمز ضد قفل یا ABS – EBD، سامانه کمک ترمز BAS، سیستم کنترل کششی، ۴ عدد کیسه ایمنی هوا برای چهار سرنشین، سبستم تهویه به صورت اتوماتیک، چراغ های روز ال ای دی، مه شکن جلو و عقب، آینه وسط ضد انعکاس نور، آینه های جانبی با خاصیت تاشوندگی، گرمکن دار و دارای راهنما، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر و موارد مانند آن می باشد.

لوازم یدکی موتوری هایما S7

لوازم یدکی موتوری هایما S7 شامل قطعات پراهمیتی مانند بلوک سیلندر و سرسیلندر، یاتاقان متحرک و ثابت، پیستون، میل لنگ، میل سوپاپ وایرها و موارد متعدد دیگر می باشند که هر کدام اهمیت ویژه ای در عملکرد خودرو دارند. به طور مثال میل سوپاپ که یکی از لوازم یدکی هایما S7 پر اهمیت است وظیفه باز و بسته کردن سوپاپ های دود و هوا را بر عهده دارد.

میل سوپاپ به کمک تسمه تایم نیروی لازم برای حرکت را از میل لنگ دریافت نموده و باز و بسته کردن سوپاپ های دود و هوا را که تسمه تایم زمان بندی کرده است، بر عهده دارد. تمامی این قطعات لوازم یدکی هایما S7 که شامل میل لنگ، میل سوپاپ یا میل بادامک، تسمه تایم، هرزگردهای لازم برای چرخش تسمه تایم می باشد، را می توانید از این مجموعه تهیه نمایید.

یا از دیگر لوازم یدکی موتوری هایما S7 می توان به بلوک احتراق که شامل سیلندر، سر سیلندر، واشر سر سیلندر و … می شود، اشاره نمود. سر سیلندر که محل قرار گیری سوپاپ های دود و هوا می باشد، از طریق واشر سرسیلندر به سیلندر متصل می گردد. واشر سر سیلندر از اختلاط روغن و آب جلوگیری نموده و از خروج هوا و دود از بلوک سیلندر جلوگیری می نماید. متریال به کار رفته در سرسیلندر و واشر سرسیلندر نسبت به حرارت مقاوم بوده و با بالا رفتن دمای موتور به دلیل احتراق سوخت تغییر فرم و شکل نمی دهد.

یا اینکه باید به میل لنگ اشاره کرد که یکی دیگر از لوازم یدکی هایما S7 می باشد. میل لنگ از آلیاژهای فولاد ساخته می شود، نسبت به زنگ زدن و خوردگی مقاوم است و حرارت موجب تغییر فرم و فرسایش آن نمی گردد. میل لنگ دارای مفصل های ثابت و لنگ های متحرکی می باشد که حرکت های دورانی دارند.

این لنگ ها به کمک شاتون به پیستون متصل شده اند و نیروی دورانی خود را از حرکت رفت و برگشتی پیستون دریافت می نمایند. در این بین یاتاقان های ثابت و متحرک پیستون و سیلندر یا میل لنگ و پیستون را از یکدیگر جدا نموده و مانع اصطکاک آن ها می گردد. کلیه این قطعات شاتون، میل لنگ، پیستون و یاتاقان های ثابت و متحرک از جمله لوازم یدکی هایما S7 می باشند که می توان آن ها را با قیمتی مناسب از این مجموعه تهیه نمود.

لوازم یدکی بدنه هایما S7

بدنه هایما S7 دارای ساختار قدرتمندی است و برخورد ضربه یا سوانح رانندگی می تواند منجر به آسیب رساندن به آن گردد. لوازم یدکی هایما S7 شامل موارد بسیار متنوعی است که هر آن چیزی از خودرو را که مشاهده می گردد شامل می شود. چهار گلگیر خودرو در طرفین جلو و عقب، شلگیرهای بالای چهار چرخ، چهار درب خودرو و دستگیره های آن ها از داخل و بیرون، شیشه های پنجره ها، آینه ها، چراغ ها، نور افکن ها، سپر جلو و عقب، جلو پنجره، فلاپ های روی بدنه، ریش سپر و موارد متعدد دیگر از جمله لوازم یدکی بدنه هایما S7 می باشد.

به طور مثال سپر های جلو و عقب جهت محافظت از خودرو در برابرضربات از ناحیه عقب و جلو به کار می روند. سپر جلو و عقب در برابر زنگ زدن و خوردگی مقاوم هستند. همچنین شدت ضربه را با بدنه خود مهار نموده و مانع جمع شدن و آسیب شاسی خودرو می گردند. در زیر سپر جلو قطعه ای به نام جلو پنجره قرار گرفته است که یکی دیگر از لوازم یدکی هایما S7 می باشد و اجازه عبور و گردش جریان هوا را به بخش موتور خودرو بر عهده دارد.

جلو پنجره ساختار مشبک همراه با وجود منافذی دارد که با وجود آنکه به هوا اجاره عبور می دهد، مانع ورود حشرات و اشیاء خارجی به درون موتور می گردد. درب موتور نیز یکی دیگر از لوازم یدکی بدنه خودرو می باشد که بر روی موتور قرار می گیرد و به خوبی از آن در برابر ضربه ها، آلودگی ها و رطوبت ناشی از بارش ها محافظت می نماید. از سویی دیگر صدای خارج شده از موتور را که نتیجه فعالیت آن است کاهش می دهد.

لوازم یدکی هایما S5
لوازم یدکی هایما S5

لوازم یدکی هایما S5

لوازم یدکی هایما S5

لوازم یدکی هایما S5 در این مجموعه به صورت شرکتی و وارداتی با بالاترین کیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه به متقاضیان ارائه می گردد. خودروی چینی هایما S5 یکی از مدل های باکیفیت خودروی چینی می باشد که در بازار ایران پرفروش بوده است. لوازم یدکی هایما S5 مجموعه ای از قطعات موتوری، انتقال قدرت و گیربکس، جلوبندی و اجزاء بدنه می باشند که هر کدام دارای ویژگی ها و طول عمر منحصر به فرد می باشند.

لوازم یدکی هایما S5 را از لحاظ کاربرد و محل استفاده می توان در گروه های مختلفی دسته بندی نمود. همچنین به دلیل نیاز بازار و میزان تقاضا، نمونه های تقلبی و بی کیفیت این محصولات به بازار راه پیدا کرده است که به طور معمول قیمت ارزان تری نیز دارند. در صورتی که اگر از این قطعات برای تعمیر خودرو استفاده شود، می توانند با کیفیت پایین خود و عملکرد نامناسبی که دارند به قطعات دیگر که با آن ها در تعامل هستند، آسیب وارد نمایند. به همین دلیل بهتر است لوازم یدکی هایما S5 از محلی معتبر تهیه و ارسال گردد.

لوازم یدکی ایمنی هایما S5

خودرو هایما S5 جهت رفاه حال مشتریان خود، به این اتومبیل ها امکاناتی در جهت ارتقاء ایمنی خودرو و سرنشینان افزوده است که این امکانات از طریق لوازم یدکی ویژه ای فراهم می گردد که در صورت آسیب دیدن می توانید آن ها را از این مجموعه تهیه نمایید.

امکانات به همراه لوازم یدکی هایما S5

ایموبلایزر، سنسور دنده عقب، دوربین سیصد و شصت درجه، ایزوفیکس، قفل کودک برای صندلی های عقب خودرو، قفل مرکزی، کمربند ایمنی سه نقطه ای برای سرنشینان جلو و عقب خودرو، چراغ ترمز سوم بالا، هشدار دهنده در شتاب های بالای خودرو، سیستم قطع سوخت به صورت خودکار در هنگام تصادف.

سیستم باز کننده درب های خودرو به صورت خودکار در هنگام سانحه، سیستم هشدار دهنده به هنگام باز بودن درب های خودرو و نبستن کمربند ایمنی و همچنین سیستم های دیگری که به ترمز متعادل، پایداری در سیستم های الکتریکی و موارد متعدد دیگر کمک می کند. به علاوه لوازم یدکی هایما S5 مجهز به سیستم ترمز ضد قفل ABS + EBD می باشد.

لوازم یدکی رفاهی هایما S5

هایما S5 جهت رفاه حال استفاده کنندگان از این خودرو، مجموعه امکاناتی را در این خودرو قرار داده است که لوازم یدکی مخصوص آن در این مرکز موجود بوده و به متقاضیان ارائه می گردد.

سانروف برقی، فرمان هیدرولیکی به همراه مجموعه کلیدهای کنترلی بر روی آن، دی لایت ها، مه شکن ها و پرژکتورهای قدرتمند، تهویه اتوماتیک خودرو، آینه های جانبی و همچنین چراغ های راهنما بر روی آن ها و مجهز به سیستم گرمکن برای جلوگیری از بخار کردن در روزهای سرد زمستانی، شیشه بالابر برقی درب ها، صندلی عقب تاشونده، صندلی راننده با شش حرکت برقی و همچنین صندلی شاگرد چهار حرکتی، کروز کنترل، ورود بدون کلید، کامپیوتر سفری، برف پاک کن شیشه عقب، کنسول میانی جلو و عقب و …

قیمت لوازم یدکی هایما S5

لوازم یدکی هایما S5 بسته به اینکه چه کاربردی دارد و میزان اهمیت قطعه و یا متریالی که در آن به کار رفته است قیمت متفاوتی دارد. برخی از قطعات موتوری در مجموعه لوازم یدکی هایما S5 وجود دارند که به دلیل پیچیدگی ها در ساخت و ارزش مواد تشکیل دهنده آن با قیمت های گوناگونی عرضه می شوند.

به طور مثال میل لنگ و میل سوپاپ دو قطعه موتوری در مجموعه لوازم یدکی هایما S5 هستند که به دلیل آلیاژهای فولادی که از آن ها تولید می گردند و خواص ضد زنگ و ضد خوردگی و ظرافت های ساخت، قیمت بیشتری نسبت به قطعاتی مانند لنت ها و تسمه تایم دارند.

یا اجزاء بدنه خودرو مانند درب ها، آینه های جانبی و داخلی، گلگیرها، کاپوت یا درب موتور، درب صندوق، دستگیره ها و موارد متعدد دیگر نیز که در ظاهر و نمای خودرو اهمیت ویژه ای دارند، قیمت بالاتری نسبت به بسیاری از قطعات دیگر دارند. این قطعات را در برابر خط و خش و ضربه تا حدود مطلوبی مقاوم می سازند و همچنین این دسته از لوازم یدکی هایما S5 در برابر باران، برف، آلودگی ها، مواد اسیدی، تابش مستمر نور خورشید مقاومت بالایی دارند.

برخی از لوازم یدکی هایما S5 نیز مصرفی بوده و ار متریال ارزان تری تولید می شوند که قیمت مناسب تری نسبت به سایرین دارند. به طور مثال می توان به انواع فیلترهای روغن، هوا و بنزین اشاره نمود یا لنت های ترمز که بر اثر اصطکاک ضخامت خود را از دست می دهند و مصرف می شوند. باید به این نکته توجه داشت که ارزان قیمت تر یا گران قیمت تر بودن یک قطعه دلیل بر اهمیت بیشتر و کمتر آن نمی باشد و باید به تمامی قطعات به اندازه لازم بها داده شود

قطعات یدکی هایما
قطعات یدکی هایما

قطعات یدکی هایما

قطعات یدکی هایما

قطعات یدکی هایما از محصولات جانبی خودروهای برند هایما می باشند که برندی چینی و از شرکت های تابعه برند فاو می باشد‌. امروزه خودروهای چینی سهمی قابل ملاحظه از خودروهای مورد استفاده در ایران را دارند و از آنجایی که خودرو ابزاری مصرفی می باشد، بسیاری از قطعات آن مانند لنت ها و فیلترها باید پس از مدتی و یا به صورت دوره ای تعویض شوند و یا بر اثر تصادفات رانندگی و حوادث غیر مترقبه آسیب می بینند و نیاز به تعویض خواهند داشت. خودروهای S5 و S7 از پرفروش ترین و پرکاربردترین محصولات هایما در ایران می باشد.

آنچه در تهیه و استفاده از قطعات یدکی هایما اهمیت دارد. به کار بردن قطعات و لوازم با کیفیت و اورجینال می باشد. زیرا استفاده از قطعات یدکی بی کیفیت می تواند به قطعات دیگر نیز آسیب رسانده و بر هزینه های تعمیر اضافه نماید.

برخی از قطعات یدکی هایما به صورت دوام و طول عمر بیشتری دارند و تنها در صورتی نیاز به تعویض خواهند داشت که بر اثر سانحه یا ضربه آسیب ببینند مانند بسیاری از قطعات بدنه مثل گلگیرهای جلو و عقب یا درب موتور و درب صندوق یا درب های خودرو یا قفل های درب ها و موارد متعدد دیگر. برخی از قطعات یدکی هایما مانند دیسک و صفحه یا جلوبندی مصرفی هستند ولی به نسبت بسیاری از قطعات دیگر طول عمر بیشتری دارند.

همچنین برخی دیگر از قطعات هستند که باید پس از دوره هایی کوتاه تر بسته به میزان کیلومتر خودرو یا سبک رانندگی و نوع جاده تعویض شوند مانند فیلترهای هوا و روغن و بنزین خودرو، لنت های جلو و عقب و مواردی از این دست.

انواع قطعات یدکی هایما

محصولات کمپانی خودروی هایما زیرمجموعه یک گروه تولیدی خودروهای باکیفیت چینی است که علاوه بر خودروهای برند خود، قطعات با کیفیت یدکی را هم به میزان فراوان روانه بازار کرده است تا عرضه به میزان کافی و به میزانی که پاسخگوی تقاضا باشد، وجود داشته باشد. قطعات یدکی هایما شامل تمامی اجزاء و قطعات خودرو از کوچک تا بزرگ می باشد که می توان آن ها را در دسته بندی های متفاوت قرار داد.

قطعات بدنه و تزئینات هایما

یکی از اصلی ترین و پردرخواست ترین محصولات قطعات یدکی هایما، اجزاء بدنه و تزئینات خودرو می باشد که از لحاظ بصری و چهره خودرو اهمیت فراوانی دارد.هر جزئی از بدنه خودرو که بدنه و ساختار آن را تشکیل می دهد و قابل مشاهده باشد، جزو این دسته قرار می گیرد. این دسته از قطعات یدکی هایما به طور معمول بر اثر ضربات و در تصادفات دچار مشکل می شوند و نیاز به تعویض خواهند داشت. این قطعات یدکی هایما را به طور معمول از مرغوب ترین مواد اولیه تولید می نمایند تا دوام بالایی داشته باشند.

این دسته از قطعات یدکی هایما بسیار متنوع هستند که برخی از آن ها عبارت هستند از: درب موتور، شلگیرهای چرخ های جلو و عقب، گلگیرهای طرفین در سمت جلو و عقب، درب های خودرو، برف پاک کن ها، آرم ها و لوگوهای نصب شده در جلو و عقب خودرو، سپرهای جلو و عقب، جلوپنجره، انواع چراغ های جلو و عقب به همراه قاب هایشان، آینه های خودرو، دستگیره های درونی و بیرون درب ها، پوسته داشبرد، دیاق، فلاپ ها، ریش سپر، درب باک، شیشه پنجره ها، درب صندوق و موارد متعدد دیگر.

سیستم جلوبندی و سیستم تعلیق هایما

این قطعات یدکی هایما در شیوه و نوع حرکت اهمیت فراوانی دارند و صحت عملکرد آن ها با امنیت خودرو و سرنشینان ارتباطی مستقیم دارد. بسیاری از این قطعات یدکی هایما دارای طول دوران مصرف می باشند و پس از مدتی نیاز به تعویض دارند.

از جمله قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق هایما

کمک فنرهای چهار چرخ خودرو، دسته موتورها، شغال دست، سگ دست، میل موجگیر عقب، سیبک طبق، قرقری فرمان، بوش طبق توپی سر کمک، پلوس کامل، طبق، جعبه فرمان، گردگیر پلوس و موارد متعدد دیگر.

قطعات موتوری هایما

قطعات موتوری هایما از پراهمیت ترین لوازم یدکی پی باشد که خرابی آن به معنی از کار افتادن خودرو و به خطر افتادن ایمنی می باشد. در صورتی که قطعه موتوری مخدوش در زمان مقتضی و مناسب تعمیر یا تعویض نگردد، هزینه های گزافی را برای فرد به همراه خواهد داشت.

قطعات موتوری خودرو بسیار هستند که برخی از آن ها عبارت هستند از این موارد: بلوک سیلندر، سرسیلندر، واشر سرسیلندر، کویل، یاتاقان ثابت و متحرک استاندارد، پیستون، شاتون، میل لنگ، تسمه تایم، سوپاپ دود و هوا، واشر سوپاپ، واتر پمپ، اویل پمپ، واشر کامل، شمع موتور، فشنگی روغن و …

قطعات انتقال قدرت و گیربکس هایما

دسته دیگری از قطعات یدکی خودرو اجزاء مربوط به انتقال قدرت به چرخ ها و گیربکس می باشند که نقشی اساسی در تعیین قدرت و شتاب خودرو و توقف به موقع آن دارند. از قطعات پر اهمیت این گروه می توان به دیسک و صفحه، پمپ کلاچ بالا و پایین، صافی گیربکس، دنده برنجی، دنده پینیون، شفت بلند گیربکس، شفت کوتاه گیربکس نام برد.