لوازم یدکی هایما S5

لوازم یدکی هایما S5

لوازم یدکی هایما S5

لوازم یدکی هایما S5 در این مجموعه به صورت شرکتی و وارداتی با بالاترین کیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه به متقاضیان ارائه می گردد. خودروی چینی هایما S5 یکی از مدل های باکیفیت خودروی چینی می باشد که در بازار ایران پرفروش بوده است. لوازم یدکی هایما S5 مجموعه ای از قطعات موتوری، انتقال قدرت و گیربکس، جلوبندی و اجزاء بدنه می باشند که هر کدام دارای ویژگی ها و طول عمر منحصر به فرد می باشند.

لوازم یدکی هایما S5 را از لحاظ کاربرد و محل استفاده می توان در گروه های مختلفی دسته بندی نمود. همچنین به دلیل نیاز بازار و میزان تقاضا، نمونه های تقلبی و بی کیفیت این محصولات به بازار راه پیدا کرده است که به طور معمول قیمت ارزان تری نیز دارند. در صورتی که اگر از این قطعات برای تعمیر خودرو استفاده شود، می توانند با کیفیت پایین خود و عملکرد نامناسبی که دارند به قطعات دیگر که با آن ها در تعامل هستند، آسیب وارد نمایند. به همین دلیل بهتر است لوازم یدکی هایما S5 از محلی معتبر تهیه و ارسال گردد.

لوازم یدکی ایمنی هایما S5

خودرو هایما S5 جهت رفاه حال مشتریان خود، به این اتومبیل ها امکاناتی در جهت ارتقاء ایمنی خودرو و سرنشینان افزوده است که این امکانات از طریق لوازم یدکی ویژه ای فراهم می گردد که در صورت آسیب دیدن می توانید آن ها را از این مجموعه تهیه نمایید.

امکانات به همراه لوازم یدکی هایما S5

ایموبلایزر، سنسور دنده عقب، دوربین سیصد و شصت درجه، ایزوفیکس، قفل کودک برای صندلی های عقب خودرو، قفل مرکزی، کمربند ایمنی سه نقطه ای برای سرنشینان جلو و عقب خودرو، چراغ ترمز سوم بالا، هشدار دهنده در شتاب های بالای خودرو، سیستم قطع سوخت به صورت خودکار در هنگام تصادف.

سیستم باز کننده درب های خودرو به صورت خودکار در هنگام سانحه، سیستم هشدار دهنده به هنگام باز بودن درب های خودرو و نبستن کمربند ایمنی و همچنین سیستم های دیگری که به ترمز متعادل، پایداری در سیستم های الکتریکی و موارد متعدد دیگر کمک می کند. به علاوه لوازم یدکی هایما S5 مجهز به سیستم ترمز ضد قفل ABS + EBD می باشد.

لوازم یدکی رفاهی هایما S5

هایما S5 جهت رفاه حال استفاده کنندگان از این خودرو، مجموعه امکاناتی را در این خودرو قرار داده است که لوازم یدکی مخصوص آن در این مرکز موجود بوده و به متقاضیان ارائه می گردد.

سانروف برقی، فرمان هیدرولیکی به همراه مجموعه کلیدهای کنترلی بر روی آن، دی لایت ها، مه شکن ها و پرژکتورهای قدرتمند، تهویه اتوماتیک خودرو، آینه های جانبی و همچنین چراغ های راهنما بر روی آن ها و مجهز به سیستم گرمکن برای جلوگیری از بخار کردن در روزهای سرد زمستانی، شیشه بالابر برقی درب ها، صندلی عقب تاشونده، صندلی راننده با شش حرکت برقی و همچنین صندلی شاگرد چهار حرکتی، کروز کنترل، ورود بدون کلید، کامپیوتر سفری، برف پاک کن شیشه عقب، کنسول میانی جلو و عقب و …

قیمت لوازم یدکی هایما S5

لوازم یدکی هایما S5 بسته به اینکه چه کاربردی دارد و میزان اهمیت قطعه و یا متریالی که در آن به کار رفته است قیمت متفاوتی دارد. برخی از قطعات موتوری در مجموعه لوازم یدکی هایما S5 وجود دارند که به دلیل پیچیدگی ها در ساخت و ارزش مواد تشکیل دهنده آن با قیمت های گوناگونی عرضه می شوند.

به طور مثال میل لنگ و میل سوپاپ دو قطعه موتوری در مجموعه لوازم یدکی هایما S5 هستند که به دلیل آلیاژهای فولادی که از آن ها تولید می گردند و خواص ضد زنگ و ضد خوردگی و ظرافت های ساخت، قیمت بیشتری نسبت به قطعاتی مانند لنت ها و تسمه تایم دارند.

یا اجزاء بدنه خودرو مانند درب ها، آینه های جانبی و داخلی، گلگیرها، کاپوت یا درب موتور، درب صندوق، دستگیره ها و موارد متعدد دیگر نیز که در ظاهر و نمای خودرو اهمیت ویژه ای دارند، قیمت بالاتری نسبت به بسیاری از قطعات دیگر دارند. این قطعات را در برابر خط و خش و ضربه تا حدود مطلوبی مقاوم می سازند و همچنین این دسته از لوازم یدکی هایما S5 در برابر باران، برف، آلودگی ها، مواد اسیدی، تابش مستمر نور خورشید مقاومت بالایی دارند.

برخی از لوازم یدکی هایما S5 نیز مصرفی بوده و ار متریال ارزان تری تولید می شوند که قیمت مناسب تری نسبت به سایرین دارند. به طور مثال می توان به انواع فیلترهای روغن، هوا و بنزین اشاره نمود یا لنت های ترمز که بر اثر اصطکاک ضخامت خود را از دست می دهند و مصرف می شوند. باید به این نکته توجه داشت که ارزان قیمت تر یا گران قیمت تر بودن یک قطعه دلیل بر اهمیت بیشتر و کمتر آن نمی باشد و باید به تمامی قطعات به اندازه لازم بها داده شود