لوازم یدکی هایما S7

لوازم یدکی هایما S7

لوازم یدکی هایما S7 شامل کلیه قطعات بدنه، موتوری، گیربکس، جلوبندی و اجزاء و سیستم هایی است که خودرو را تشکیل داده و موجب فعالیت و عملکرد درست آن می شوند. خودرو هایما S7 از مقبول ترین و پرفروش ترین مدل های تولید شده در این کمپانی چینی می باشند که مجهز به امکاناتی چون سان روف برقی.

سامانه پایداری الکتریکی ESP، ترمز دیسکی جلو و عقب، ترمز ضد قفل یا ABS – EBD، سامانه کمک ترمز BAS، سیستم کنترل کششی، ۴ عدد کیسه ایمنی هوا برای چهار سرنشین، سبستم تهویه به صورت اتوماتیک، چراغ های روز ال ای دی، مه شکن جلو و عقب، آینه وسط ضد انعکاس نور، آینه های جانبی با خاصیت تاشوندگی، گرمکن دار و دارای راهنما، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر و موارد مانند آن می باشد.

لوازم یدکی موتوری هایما S7

لوازم یدکی موتوری هایما S7 شامل قطعات پراهمیتی مانند بلوک سیلندر و سرسیلندر، یاتاقان متحرک و ثابت، پیستون، میل لنگ، میل سوپاپ وایرها و موارد متعدد دیگر می باشند که هر کدام اهمیت ویژه ای در عملکرد خودرو دارند. به طور مثال میل سوپاپ که یکی از لوازم یدکی هایما S7 پر اهمیت است وظیفه باز و بسته کردن سوپاپ های دود و هوا را بر عهده دارد.

میل سوپاپ به کمک تسمه تایم نیروی لازم برای حرکت را از میل لنگ دریافت نموده و باز و بسته کردن سوپاپ های دود و هوا را که تسمه تایم زمان بندی کرده است، بر عهده دارد. تمامی این قطعات لوازم یدکی هایما S7 که شامل میل لنگ، میل سوپاپ یا میل بادامک، تسمه تایم، هرزگردهای لازم برای چرخش تسمه تایم می باشد، را می توانید از این مجموعه تهیه نمایید.

یا از دیگر لوازم یدکی موتوری هایما S7 می توان به بلوک احتراق که شامل سیلندر، سر سیلندر، واشر سر سیلندر و … می شود، اشاره نمود. سر سیلندر که محل قرار گیری سوپاپ های دود و هوا می باشد، از طریق واشر سرسیلندر به سیلندر متصل می گردد. واشر سر سیلندر از اختلاط روغن و آب جلوگیری نموده و از خروج هوا و دود از بلوک سیلندر جلوگیری می نماید. متریال به کار رفته در سرسیلندر و واشر سرسیلندر نسبت به حرارت مقاوم بوده و با بالا رفتن دمای موتور به دلیل احتراق سوخت تغییر فرم و شکل نمی دهد.

یا اینکه باید به میل لنگ اشاره کرد که یکی دیگر از لوازم یدکی هایما S7 می باشد. میل لنگ از آلیاژهای فولاد ساخته می شود، نسبت به زنگ زدن و خوردگی مقاوم است و حرارت موجب تغییر فرم و فرسایش آن نمی گردد. میل لنگ دارای مفصل های ثابت و لنگ های متحرکی می باشد که حرکت های دورانی دارند.

این لنگ ها به کمک شاتون به پیستون متصل شده اند و نیروی دورانی خود را از حرکت رفت و برگشتی پیستون دریافت می نمایند. در این بین یاتاقان های ثابت و متحرک پیستون و سیلندر یا میل لنگ و پیستون را از یکدیگر جدا نموده و مانع اصطکاک آن ها می گردد. کلیه این قطعات شاتون، میل لنگ، پیستون و یاتاقان های ثابت و متحرک از جمله لوازم یدکی هایما S7 می باشند که می توان آن ها را با قیمتی مناسب از این مجموعه تهیه نمود.

لوازم یدکی بدنه هایما S7

بدنه هایما S7 دارای ساختار قدرتمندی است و برخورد ضربه یا سوانح رانندگی می تواند منجر به آسیب رساندن به آن گردد. لوازم یدکی هایما S7 شامل موارد بسیار متنوعی است که هر آن چیزی از خودرو را که مشاهده می گردد شامل می شود. چهار گلگیر خودرو در طرفین جلو و عقب، شلگیرهای بالای چهار چرخ، چهار درب خودرو و دستگیره های آن ها از داخل و بیرون، شیشه های پنجره ها، آینه ها، چراغ ها، نور افکن ها، سپر جلو و عقب، جلو پنجره، فلاپ های روی بدنه، ریش سپر و موارد متعدد دیگر از جمله لوازم یدکی بدنه هایما S7 می باشد.

به طور مثال سپر های جلو و عقب جهت محافظت از خودرو در برابرضربات از ناحیه عقب و جلو به کار می روند. سپر جلو و عقب در برابر زنگ زدن و خوردگی مقاوم هستند. همچنین شدت ضربه را با بدنه خود مهار نموده و مانع جمع شدن و آسیب شاسی خودرو می گردند. در زیر سپر جلو قطعه ای به نام جلو پنجره قرار گرفته است که یکی دیگر از لوازم یدکی هایما S7 می باشد و اجازه عبور و گردش جریان هوا را به بخش موتور خودرو بر عهده دارد.

جلو پنجره ساختار مشبک همراه با وجود منافذی دارد که با وجود آنکه به هوا اجاره عبور می دهد، مانع ورود حشرات و اشیاء خارجی به درون موتور می گردد. درب موتور نیز یکی دیگر از لوازم یدکی بدنه خودرو می باشد که بر روی موتور قرار می گیرد و به خوبی از آن در برابر ضربه ها، آلودگی ها و رطوبت ناشی از بارش ها محافظت می نماید. از سویی دیگر صدای خارج شده از موتور را که نتیجه فعالیت آن است کاهش می دهد.